GAMBIA 2008

14 mei 2018 - Old Jeswang, Gambia

Woensdag 14 mei

Laatste dag Gambia

Geslapen tot 9.00uur en nahet ontbijt werd het tijd om de koffer in te pakken. Julia had het gisteravond nog gedaan maar ik had er geen zin in en moest er nu aan beginnen, tenslotte had ik hier nog tijd genoeg voor.

Nene en nog wat andere familieleden kwamen langs om het een en ander aan Haddy mee te geven. Wij kregen Turay van Djatoe, oorbellen van de zus van Lamien, armband van Mariam en nog oorbelletjes van Nene (jr). Zo lief.

In de middag nog heerlijk gegeten en de nieuwe kleren die ik had laten maken aangetrokken. ik was klaar voor de terugreis naar nederland. Ik kon nog 5 foto's maken en wilde van de hele familie foto's maken maar laat nou net de baterrijen het begeven....de fotoshoot kon dus niet doorgaan. jammer!!!!

Om 15.30uur brachten papa en Umu ons naar het vliegveld

We waren bijna bij het vliegveld aangekomen in Banjul toen Haddy er achter kwam dat ze haar jas en die van Aysha nog op de bank had liggen thuis.

Papa belde Eridreza en hij bracht alsnog de jassen naar het vliegveld

We hadden 2 uur vertraging en zijn om 19.40uur vertrokken ipv 17.30uur

Dit zou onderweg weer ingehaald worden naar Amsterdam.

Buba stond tesamen met Lamien ons op te wachten op Schiphol en zo is er een eind aan deze vakantie gekomen in Gambia.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn reisverhaal en hierbij een groet van mij en Julia, Haddy en Aysha.