Portugal/Algarve

11 januari 2017 - Quarteira, Portugal

Quateira

Woensdag 11 januari 2017

Na het ontbijt met de taxi naar de zigeunermarkt in Quateira. Deze markt is vlgs mij eens per week en erg gevarieerd. Je kunt er allerlei tassen kopen, kleding, sieraden etc etc. . Wij de meiden hielden hier wel van en zelfs de jongens vonden het leuk maar zaten toch eerder op het terras dan wij. Ook hier weer het nodige gekocht en toen een broodje en wat drinken genuttigd op het terras. Het was een gezellige markt en rond enen zijn we terug gegaan met de taxi.Ómdat het vandaag ook weer heerlijk warm is (20 graden) zijn we lekker in onze bikini bij het zwembad gaan liggen op de strandstoelen. De drank moest ook mee en het werd een relaxte middag. Na een paar uur hield ik het voor gezien en ben in de omgeving gaan wandelen. Ik kwam prachtige bloemen tegen en heb nog even genoten van het uitzicht bij zee.

's Avonds zijn de jongelui uit eten geweest maar ik had geen zin en heb in het appartement wat gegeten.

Alweer een zonnige dag voorbij.