Sengkang/Makassar

8 oktober 2016 - Makassar, Indonesië

Om 8.15uur vertrokken richting Makassar maar het duurt een uur voordat je echt vertrokken bent. De chauffeur moest even hier naartoe, dan weer daar naartoe, een andere reiziger oppikken, nog een reiziger oppikken en uiteindelijk kan je dan weg.

Wederom 5 uur in de auto gezeten met een stop en deze rit vonden wij niet leuk en dan duurt het ook lang maar vanmiddag aangekomen in ons hotel Paramount, wat vlakbij het vliegveld ligt en bij aankomst in Makassar hebben we hier ook verbleven.

Morgen vliegen we naar Medan/Sumatra en gaan we naar de orang utan toe. Lijkt me harstikke gaaf maar dat horen jullie later.

Voor nu valt er weinig meer te vertellen en ik laat het dan ook hierbij.

Tot in Sumatra.

See you!

1. Jose Huisink:
    8 oktober 2016
    Hoi Annelies, wat een belevenissen weer, de afgelopen dagen. Wij wensen jou en Agnes veel plezier in Sumatra.
  2. Fieke:
    9 oktober 2016
    Hallo schoonzusjes, wij zijn bezig met onze terugreis uit Porto en hebben het leuk gehad, nu in de trein genieten van jullie verhalen, tot later
  3. Annelies:
    10 oktober 2016
    Ja..een leuk tijdverdrijf dan he Fieke. We hopen dat jullie genoten hebben. Wij zijn op ons laatste eiland beland/Sumatra en gaan morgen voor 2 dagen de jungle in voor fam bezoek (orang utan). Haha. Het is wederom prachtig en heet hier. Dag.