Yogjakarta

17 februari 2023 - Yogyakarta, Indonesië

Hallo,

Hopelijk zijn jullie niet jaloers  maar we hebben weer een fantastische dag gehad. Andreas is onze chauffeur vandaag en omdat het moeilijk was om bij Pinus Pengger te komen hebben we op advies van Agus deze aardige jongen ingehuurd. We gaan vandaag dus naar Pinus Pengger, wat hoog op de heuvel ligt in het dorpje Dlingo. Het is een bos waarin allerlei kunstwerken staan van een bepaalde boom, de naam weet ik niet van deze boom. Omdat het erg warm is was het heerlijk koel in het bos. Aan de hand vd foto's kunnen jullie meegenieten van al die prachtige kunstwerken. Het is ook een selfiedag geworden maar jullie zullen het snappen bij het zien vd foto's.

Later in de middag nog even naar de bekende , gezellige straat Mariolboro geweest en vanavond een  heerlijke maaltijd gehad in Yogja.

Met Andreas afgesproken dat hij ons morgen op komt halen om voor een paar dagen naar Dieng te gaan. Het is een rit van 4 uur en in eerste instantie was het de bedoeling dat we met de bus zouden gaan maar dan moeten we met een ojek naar het busstation en dan eerst naar Wonosobo,  dan overstappen in een andere bus en in Dieng uitzoeken waar ons hotel is. Ook lang onderweg en met die hitte ( ik klaag niet hoor over het weer maar is wel vermoeiend)

We kiezen dus voor de makkelijkste manier.

Nou dit was het weer voor vandaag. Hopelijk hebben we morgen WiFi!

A&A

1. Ineke:
    17 februari 2023
    Nou wel een beetje jaloers hoor. Wat mooi gemaakt zeg en dan dat prachtige uitzicht op de achtergrond 😍
  2. Jola:
    Weer top 👍
  3. Margo:
    17 februari 2023
    Prachtig zeg! Heel apart die bomen. Goede reis morgen, wordt een hele rit.