Rantepao/Toraja/Sulawesi

30 september 2016 - Rantepao, Indonesië

Om 9.15uur kwm de bus voorrijden bij ons hotel, wat een luxe! Het is een goeie bus met zachte stoelen en waaraan een voetensteun zat zodat je ook kon liggen en wat een ruimte....heerlijk! We hebben bewust gekozen om overdag te reizen want dan kun je van het landschap genieten. De reis zou 8-10uur duren maar dat houden we wel uit. Onderweg veel gezien en een paar stops gehad. Het was absoluut geen straf om een dag in de bus te zitten behalve de laatste 2 uurtje toen het inmiddels donker was. We hebben er ruim 10 uur over gedaan maar we werden netjes afgezet bij homestay Rasalina, die net vorig jaar geopend was. Het zag er keurig uit en er waren nog 2 andere hollandse stelletjes en even je eigen taal kunnen spreken is ook wel fijn.

Ik moest de laptop resetten want ik kon niet op internet. Waarom nemen we deze apparaten ook mee, we zouden toch zonder moeten kunnen maar nee, we kunnen niet zonder! Het kost je alleen maar extra tijd en ergernis als er geen wifi is maar ik zet me er ook weer gauw overheen. Ik heb nog geen tijd gehad om de foto's erop te zetten, dus dat wordt nog even wachten.

Dit was ook weer een reisdag en ik heb jullie dan ook dit keer niet veel te vertellen.

Ik ga slapen, ik ben moe!

See you!