Sumatra/Burkit Lawang

12 oktober 2016 - Sumatra, Indonesië

Niet echt goed geslapen maar het was te doen.

De kleine apen liepen overal om ons heen in de struiken en bomen en zefs sprong er een in de rivier. Toch leuk om zo wakker te worden.

Na het ontbijt gingen we nog weer heerlijk zwemmen en Silo had van palmbladen een kroon gemaakt. Putra had uit een klein stukje hout een apen kopje gesneden. zomaar een paar van die kleine dingen maar die zo leuk zijn.

Nadat de boel ingepakt was zijn we op weg gegaan naar de rivier en de bedoeling is om terug te raften naar onze guethouse. Tjeetje...wat is dit toch ook weer leuk, vooral als je in het kolkende water terecht komt, we zijn drijfnat maar wat kan ons dat schelen, het is harstikke leuk.

Jammer dat deze 2 dagen voorbij zijn. Als we hadden geweten dat dit zo geweldig was dan hadden we er 5 dagen van gemaakt. De gids Silo is een echte jungleman en heeft ons zoveel vertelt en Putra was grappig en het was geweldig om dit mee te mogen maken. Zowel Agnes als ik vonden dit toch wel het hoogtepunt van onze reis.

Maar ook hier komt weer een eind aan en ons programma is nog niet afgelopen. Morgen vertrekken we naar Lake Toba, een heel groot meer en daar gaan we alleen nog maar relaxen.

Zo...dit was het weer voor vandaag.