Toraja/3

3 oktober 2016 - Tana Toraja Regency, Indonesië

Vakantie maar toch om 4.00uur opstaan, hoe gek moet je dan zijn?!!!!

Wij deden dat dus want we wilden de Sunrise in de bergen meemaken en dat kan alleen door vroeg op te staan.

Met de auto op weg en het was 45 minuten rijden toen we arriveerden bovenop de berg, de weg ernaar toe was verschrikkelijk, zoveel gaten in de weg.

Er waren meer mensen die de Sunrise wilde zien maar wij waren de enige witte mensen. Er stonden een aantal tenten en mensen hebben hier de nacht doorgebracht om de Sunrise te zien.

De eerste lichtstralen werden zichtbaar en nog even wachten en toen konden we genieten hoe de zon erdoor brak. De lucht is dan verschrikkelijk mooi en dit spektakel duurt +/- een uur, daarna zag je niets anders meer dan de wolken .

Vooral de eerste lichtstralen waren erg mooi en tekent zich heel mooi af tegen de donkere bergen, er was een mengeling van wolken, licht en zon te zien en dat geeft een enorm mooi contrast. Ook hier weer mooie foto's kunnen maken.

Omdat we de enige blanken waren wilde natuurlijk iedereen weer met ons op de foto, het blijft grappig en sommige zie je stiekem een foto maken van ons.

En toen was het afgelopen en waren we rond 7.45uur weer terug. Lekker ontbijten en vandaag doen we verder niets. Even een relax dag ingepland.

Vanmiddag even naar het centrum gegaan om wat lekkers te halen en wat kadootjes voor het thuisfront gekocht en daarna heerlijk op balkon gezeten.

Dit was het voor vandaag.

See You!

1. Margo Machielsen:
    4 oktober 2016
    Zeker de moeite waard om daar vroeg voor op te staan. Valt niet mee hè. Veel plezier de komende dagen, gr, margo
  2. Ineke:
    4 oktober 2016
    Hee vakantiegangers. Heb me inmiddels helemaal ingelezen, had natuurlijk wat in te halen ;-). Wat een mooie verhalen weer, terima kasih!
    Ben benieuwd naar het vervolg xxx