Vertrek Amsterdam-Dubai-Ho Chi Minh

27 maart 2013 - Internationale Luchthaven Tân Sơn Nhất, Vietnam

Het is zover, we zijn vertrokken vanuit A'dam met een tussenstop in -Dubai. Een prachtig vliegveld hebben ze in Dubai en omdat we toch 9 uur moesten wachten, hebben we een taxi genomen naar het centrum van Dubai om daar ook een indruk van te krijgen. Grote gebouwen en prachtige auto's, ik moest even een foto maken van een Lambourgini. Verder is er rond 3.00uur in de nacht niet veel te beleven.

Een en ander ging niet geheel  vlekkeloos. Gasim was het pispaaltje bij de controles en moest alles uitpakken terwijl Marja en ik gewoon door konden lopen, echter nog geen 100 meter verder werd hij weer aangehouden en men wilde dat hij de koffer weer ging openen maar hij was inmiddels zo kwaad dat die beamte het maar zo liet en dat enkel vanwege dat ook hij vanuit Amsterdam kwam.De arme stakker!

Ikke m'n boardingpas kwijt maar kon gelukkig een nieuwe halen aan een van de balies en Marja had haar visumpapieren niet ingevuld. Later vond ik m'n boardingpas weer terug, in de map gelegd waar onze planning in stond.

Al met al een goede maar vermoeiende reis gehad.

Vanavond rond 22.00uur arriveerde we in het hotel Ahn Dao.!

En mensen.......het is hot in HCM!!! Wordt effe wennen.

Morgen weer op tijd het bed uit en dan naar de Cu Chi tunnels.

Eerst nu echt effe slapen.