Alhaurin de la torre

22 oktober 2014 - Alhaurín de la Torre, Spanje

Vnmorgen in alle rust vertrokken van camping Maria Eugenia.. Via de A92 richting Malaga/Alhaurin de la torre, 140km te rijden. Het was een makkelijke weg om te rijden. De wegen in Spanje zijn zo wie zo goed en het wordt ook goed aangegeven.

Genoten van het landschap rondom ons heen kwamen we een kleine 2 uur later aan bij ons verblijf Santa Clara in Alhaurin, waar we ook de eerste 2 nachten hadden door gebracht. Gasim heeft eigenlijk al die tijd gereden en hij was moe, ook omdat hij slecht geslapen had de afgelopen nacht.

Eerst een uurtje op bed gelegen, het was immers ook erg warm buiten en niet te vergeten siësta. Ja, ja we passen ons aan. Tegen de avond zijn we het centrum in gegaan en het zag er gezellig uit. De oude mannetjes op hun bankjes keuvelen, kinderen die aan het spelen waren en moeders aan het wandelen met de baby's. We hebben eenvoudige pizza gegeten, maar wel lekker, een beetje rond geslenterd en een paar broodjes gekocht voor de ochtend.

Morgen vliegen we weer vroeg naar Nederland (Eindhoven), dus vanavond op tijd naar bed.

Het zit er weer op, jammer, jammer, jammer!!!!!

Wat hebben we het leuk gehad en wat hebben we in 9 dagen, zeg maar 7 dagen, veel gezien.

Voor de lowbudgetreizigers , zoals wij, hieronder de uitgaves wat we hebben gedaan.

Reis Andalusie->Malaga-Alhaurin de la torre, Setenil-Sevilla-Granada-Alharin de la Torre.

Het betreft 2 personen.

Vliegtickets Ryanair: :E 171,32

Parkeren 9 dagen in Eindhoven: E52

Alhaurin de la Torre/ Santa Clara (geboekt bij Booking.com) 2 nachten:E58,50

Stenil/ Casa Rural: 1 nacht: E40 (contant betaald bij aankomst)

Sevilla: Low budget/David & Caroline:(geboekt bij Wimdu):3 nachten: E76,23

Granada: Camping Maria Eugenia: 2 nachten: 51,98 (Booking.com)

Alhaurin de la Torre/Santa Clara (Booking.com) 1 nacht:E29,75

Benzinegeld uitgegeven voor +/-600km E45,00

Autohuur (BCO/Opel Corsa)) E 176,50

Totaal uitgegeven 2 personen: E701,28

Uitgaves zoals eten,drinken ect is persoonlijk, je kan het duur en goedkoop doen.

Hopelijk heeft iemand hier wat aan, je hebt in ieder geval een idee!

Wij kijken met heel veel plezier terug op deze reis.

Annelies & Gasim

Voor informatie mail me gerust: [email protected]

Auto gehuurd bij BCO (Booking-Centre-Online) E176 (E40 extra omdat de vlucht heel vroeg was en E 58,50 extra wat je te horenkrijgt bij aankomst).