Andalusie

14 oktober 2014 - Málaga, Spanje

We gaan 9 dagen naar Andalusie. Vliegtickets bij Ryanair gekocht en auto online bij BCO (booking centre omline) gehuurd. We hadden een Opel Corsa en kostte E77,36, we dachten all incl. maar bij aankomst moesten we of borg betalen E150 of contant E58,50. Wat ik maar wil zeggen, je bent er niet met alleen online boeken. Dit hoorde ik ook van mijn zus die Rentalcars geboekt had (en nog meer moest betalen en onvriendelijk te woord werd gestaan) Wij waren wel vriendelijk geholpen en verder heel tevreden over BCO..  Wat heb ik thuis voorbereid: Auto gehuurd dus, appartement in Alhaurin de La Torre gehuurd voor 2 nachten (E 58,50) en heel netjes en vriendelijk man. (App. Santa Clara) Grotwoning in Setenil geboekt (E40 per nacht) bezoek aan Ronda. Door naar Sevilla en appartement geboekt voor 3 nachten (E 76,50).Daarna naar Granada, camping Maria Eugenia (E25,29 p.nacht).Retour naar Alhaurind de La Torre en weer slapen in appartement Santa Clara (15 min. van vliegveld Malaga. Naar huis vanuit Malaga.

Dinsdag 14/10/14

Rond 15.45uur vertrokken we vanuit Utrecht richting Eindhoven. De vlucht ging om 18.30uur. Amper 10 min onderweg kwamen we erachter dat we ons avondeten waren vergeten (kip met croissants) Toch maar terug want het kon weleens zo zijn dat we anders geen eten meer konden krijgen.Vertrek werd nu dus 16.20uur en daarna nog een paar keer in de file gestaan, gelukkig wel korte stukjess maar erg veel tijd hielden we niet meer over. Dan zul je zien dat alles mis gaat, de verkeerde afslag genomen en bij het vliegveld in Eindhoven konden we niet zo gauw de juiste parkeervak vinden. Stress alom en om 17.45uur waren we op het vlieveld en hadden nog 5 min te tijd om in te checken...pfffff....net op tijd en het vliegtuig was 30 min te laat.

Om 21.15uur landde we in Malaga en we hadden DelPaso gauw gevonden (onderdeel van BCO?).Tomtom nog weer even zoeken en toen konden we op weg naar Alhaurin de la Torre en uiteindelijk ron 2300uur gearriveerd.

Wat een stressmiddag maar we zijn er en kunnen gaan slapen.

Tot morgen!