Antwerpen 2017

17 juli 2017 - Antwerpen, België

In juli 2017 ben ik met Marion, een vriendin van mij een paar dagen naar Antwerpen gegaan, gewoon omdat ik een stedentrip ook altijd leuk vindt.

Hotelletje vlakbij het treinstation geboekt en we zitten dus heerlijk in het centrum. Het weer was prachtig en dan is het alleen maar genieten. Ik was al een paar keer eerder in Antwerpen geweest maar dan was het een dag of ook 's avonds een keer uit geweest.

Als je het centrum in loopt zie je prachtige gebouwen, gewoon even je gezicht omhoog sturen en dan kun je genieten van deze gebouwen. We zijn naar de burch geweest vlakbij het water en daar kun je heerlijk rondlopen., terugkomend duik je een straatje in en kom je weer prachtige bloemen tegen.

Op het terras zit is ook heerlijk bij mooi weer, je ziet zoveel mensen langskomen en tegelijkerteijd geniet je van een drankje.

Ik heb de botanische tuin nog bezocht en die was ook de moeite waard.

's Avonds lekker eten en zo kun je in 2 dagen heel wat zien en bekijken in Antwerpen. Leuke mensen gesproken en er hangt een gezellige sfeer in Antwerpen.