Burkit Lawang

10 oktober 2016 - Sumatra, Indonesië

Goedemorgen!

(Even dit: ik heb wat foto's geplaatst, vanaf begin t/m toraja)

Agnes heeft goed geslapen en ik minder maar dat kwam door de warmte , het lawaai van buiten en een telefoontje middenin de nacht van Hady (en bedankt!!!)

Ontbijt hebben we gisteravond nog even gekocht want dat was er ook niet. Gelukkig hebben we vochtige washandjes bij ons zodat we ons in ieder geval nog iets konden opfrissen. En nu wegwezen hier!

De public bus genomen (een oud gammel ding) en op weg naar Burkit Lawang. De 2 uur durende rit werden we constant door elkaar gerammelt, zo slecht was de weg er naartoe maar om 10.15uur kwamen we via een hangbrug aan bij guesthouse Junia aan, deze accommodatie  hebben we onderweg even uitgezocht..

Wat is het hier een paradijs en de omgeving is ook prachtig. De bungalow is een plaatje uit een reisboek en ligt tegen de heuvel op met een fantastisch uitzicht.

Geen VIPROOM meer voor ons, nu zitten we op rozen.

We beginnen morgen met een 2-daagse jungletrekking en we hebben er zin in. Hopelijk kunnen we een orang utan spotten want daar komen we voor.

Vanmiddag hebben we nog een heuvel beklommen voor het uitzicht maar daar hadden we iets meer van verwacht. Het bevalt ons hier en we voelen ons weer heerlijk senang!

Over een paar dagen horen jullie hoe de jungletrekking is geweest.

See you!

1. Els Van der Tol:
    10 oktober 2016
    Wat een belevenis. Prachtige verhalen en foto's. Veel plezier in de jungle en wie weet zegt die orang utan wel; Heb eindelijk die 2 blondjes uit Holland gezien :). Veel plezier nog en vooral genieten. Groetjes Els