Sumatra

9 oktober 2016 - Sumatra, Indonesië

Een uur vertraging op het vliegveld Makassar en we hebben maar 2 uur de tijd voor de overstap van Jakarta naar Medan/Sumatra. Gaat dat lukken?? Ja het is gelukt!!

Vanaf vliegveld Medan de bus genomen die naar Binjai gaat en waar we gaan overnachten in hotel Arimbi. Er zijn nauwelijks hotels te vinden in dit plaatsje maar vanuit Binjai is het makkelijk om naar Burkit Lawang te gaan. Volgens internet is dit ook een goed hotel......nou niets is minder waar. Eerst de middenklasse bekeken en die was ronduit smerig en toen bleef alleen de VIP ROOM over, nou dat moet dan toch goed zijn niet waar??!! Ik heb ook nog niet eerder in VIP ROOM geslapen, dus dat beloofd wat.

Nu moet ik toegeven, de kamer is ruim maarrrr....douchen kan niet, er is alleen een toilet met een stenen bak ernaast waar smerig water in zat en dat is voor het naspoelen van je toiletbeurt en tegelijkertijd mag je je met dit water wassen. Het zag er allemaal goor uit, we kregen nogg wel een schoon laken maar moesten gewoon op het matras slapen (hoeveel hebben er hier al wel niet op geslapen?!!) Het matras op zich zag er nog wel redelijk uit maar ik was een beetje huiverig voor bed wantsen en daar zit je niet op te wachten.

Een VIP ROOM maar voor een!!

Even samen overleggen: Vandaag veel gereisd, ge zeult met de bagage en moe.

Vooruit...niet zeuren, we zijn toch ook in Afrika geweest en hebben het daar ook mee gemaakt.

Gewoon je verstand op nul zetten, de ogen dicht doen en slapen!!

"JA MENEER, WE NEMEN DE VIP ROOM!!

Morgen horen jullie hoe lekker we geslapen hebben.

See you

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade