Granada

20 oktober 2014 - Granada, Spanje

Vanmorgen het koffertje weer ingepakt en nu op weg naar Granada, een rit van 245km over de A92. Het was een heel makkelijke route en nadat we onderweg nog ergens een kop koffie gedronken hadden, kwamen we rond 14.30uur aan op camping Maria Eugenis. Het laatste stukje naar de camping was het zoeken, het wordt niet aangegeven en zoals altijd met campings, ze staan ergens achteraf. Maar gelukkig we hebben het gevonden. W

Hier hebben we een kamer gehuurd, het ziet er basic uit maar eigenlijk hadden we alles wat we nodig hadden (t.v., koelkast, gastpitje buiten, wc en echt een hele kleine douche, en wastafel) Meer heb je niet nodig. Broodjes hadden we vanmorgen nog in Sevilla gekocht. Via ineternet kon ik geen kaartjes meer krijgen voor Alhambra wat toch bovenaan m'n lijstje stond. Bij de receptie vd camping kon ik gelukkig kaartjes kopen (E15,40 per kaartje/ E30.80 per twee betaald)

Pffff....hier waren we blij mee! Nadat we ond geinstallerd hadden gingen we met de bus die precies voor de camping stopt op weg naar het centrum van Granada. Wij namen de bus vab 1800uur en eerst maar eens de stad een beetje verkennen. We hebben rondgelopen in het centrum, een grote kerk bezocht en omdat we moe waren wilden we terug met de bus. We raakten helemaal verdwaald en hebben overal gelopen en gevraagd maar de ellende is dat de spanjaarden geen engels spreken, de bushalte die ik hen aanwees kende ze ook niet (wordt ook niet aangegeven op de plattegrond) en dus moesten we het maar uitzoeken en uiteindelijk toch de bushalte gevonden. Wat een verkenning. Helemaal kapot kwamen we terug op de camping en ja....gelijk het bed in.

We willen alleen nog maar slapen!!!!