HANOI

15 april 2013 - Hanoi, Vietnam

Vandaag de hele dag wezen slenteren in Hanoi en we vonden het heerlijk. De levendigheid van deze stad is zo gezellig en we moesten nog wat kadootjes voor het thuisfront kopen en daar is hier in Hanoi ook geen gebrek aan. Je kunt je centen hier met gemak uitgeven. De temperatuur werkte ook mee, het was wel bewolkt maar toch rond de 25-26graden.

In Hanoi kun je prachtige olieschilderijen kopen, van klein tot groot.We hebben beide wat schilderijen gekocht,

Ook nog even een Boedha tempel bezocht.

Theo, mein freund, ich hatte ein klein bischen deuchts gesprochen mit unsere nachbarn aber das war niet neutig weil sie gut englisch sprechen kunte und Marja kann kein deutch sprechen.

Els B. van harte gefeliciteerd met uw verjaardag en ondanks werken toch een fijne dag!

Nou luitjes, zoals ik gisteren al meldde, morgen met de binnenlandse vlucht terug naar Saigon en de hitte weer in! Woensdag daar nog 1 dag te spenderen en begin van de avond terug naar Nederland.

Het slot doe ik thuis nog even maar tot zover was dit ons avontuur in Vietnam.

Wij hebben er enorm van genoten, het gevoel dat we heel Vietnam gezien hebben, veel gereisd (thuis zoek ik even uit hoeveel km we gemaakt hebben, dat lees je nog) maar ook wel moe en dus thuis toch wel even de tijd nodig om om te schakelen en bij te komen.

Ik hoop dat jullie er ook van hebben genoten om een beetje met ons mee te reizen en ik dank jullie voor de spontane reacties!

Groetjes en er komt nog 1 klein stukje erbij.

Marja en Annelies

1. Theo:
    15 april 2013
    Het was inderdaad erg leuk om je te kunnen volgen met al je belevenissen. Goede thuisreis gewenst allebei. X Theo
  2. Carla:
    15 april 2013
    Wat is het snel gegaan, of niet??? Leuk hoor je verhalen en de foto's. Geniet nog maar ff lekker van al het moois en een goede reis terug xxxx Carla
  3. Ineke:
    15 april 2013
    Hee meisjes, zal het nog gaan missen, jullie belevenissen en prachtige foto's!
    Goeie vlucht en tot gauw!
    xxx Ineke
  4. Dianne:
    17 april 2013
    Hey Annelies. Onzettend leuke verslagen. Wens je een hele goede terugreis!!!! Rust lekker uit de laatste paar dagen!! tot snel gr dianne