HOI AN

5 april 2013 - Hoi An, Vietnam

Zo.. ben er weer!

Donderdag jl. een heerlijke rustdag gehad en ik heb werkelijk ook niet veel gedaan. Marja was nog wel actief en heeft 's middag in de brandende zon een wandeling van ruim een uur gemaakt naar een dorpje, en dan ook nog weer terug.

"Morgens heb ik een kleine wandeling (1 km ...hahaha) gemaakt langs het strand maar het was om 9.00uur al erg warm. Het zeewater is  ook erg warm, zelfs warmer dan in een zwembad maar toch was het heerlijk. Nog lekker aan het lezen gegaan en na de avondmaaltijd vertrokken we eerst met de taxi naar Nha Trang en daar vanuit  met de slaapbus rond 1900uur.

Je ligt tot aan je knieen in een soort omhulsel(net zo'n doodskist) en dat is tevens weer het hoofdeind van de persoon die voor je ligt. Nee..het is niet vies want je ligt in een omhulsel van hard materiaal. De breedte schat ik op zp'n 60cm, dus dat is niet veel.

Gelukkig had ik wat slaaptabletjes bij me en heb deze gebruikt voor  de nacht want had geen zin om 12 uur wakker te blijven. Dus ik heb lekker geslapen op m, n pammetje tot 6.30uur en toen waren we ook gearriveerd in Hoi An.