Indonesie

20 september 2016 - Jakarta, Indonesië

Voor de reizigers die nog naar Indonesie gaan, wil ik even zeggen dat ik de gemaakte kosten helemaal onderaan zal zetten voor jullie voor zover ik het onthouden hebt.

Nadat mijn zusje gisterochtend eerst nog werd geinteviewd door de noord hollandse tv zender ivm 100jarig bestaan van schiphol vertrokken wij om 15.20uur en kwamen we vervolgens een dag later aan in Jakarta. Mijn (ex) schoonzus reisde ook met ons mee en haar nicht kwam met haar man  ons rond 1900 uur ophalen en hebben we heerlijk onze eerste rijstmaaltijd gehad. Verder valt er nog niet veel te vertellen. Morgen neemt de nicht ons nog mee om wat van Jakarta te laten zien maar niet het centrum want het is hier een chaos en je bent te lang onderweg om in het centrum te komen. Ze zal ons morgenavond afzetten op het vliegveld en dan gaan Agnes (mijn zusje) en ik door naar Papua en dat is ook nog een vliegreis van 8,5 uren. Elly (mijn schoonzus blijft nog 1 dag langer in Jakarta en zij vervolgt haar reis naar Java, Ambon en misschien naar Raja Ampat. We zullen elkaar weer zien op 19/10.

Ik weet niet wanneer ik weer online kan zijn want we hebben niet overal bereik op Papua. Je hoort me wel wanneer dit mogelijk is.

Het is hier 6 uur later en omdat we moe zijn, gaan we vroeg naar bed.

See you

1. Theo: