Londen, dag 4

16 augustus 2015 - Londen, Verenigd Koninkrijk

Zondag 16 augustus 2015

Naar huis!

De wekker liep weer vroeg af, om 4.45uur wederom opstaan. Aangezien er op zondag de eerste trein (DLR) pas om 7.00uur gaat was dit te laat voor ons maar gelukkig was er een bushalte vlakbij die om 5.50uur naar Stratford ging.

We hadden een retourkaartje op de heenweg genomen in Stratford dus hoefde we dit nu niet 's morgens vroeg te regelen.

Om 8.35uur vertrok Ryanair en om 10.30uur waren we terug in Eindhoven.

We hadden nog wat poundjes over en hebben die gewisselt bij het GWK.

Nu nog met het autootje naar onze woonplaats Twello rijden en bezoek aan Londen zit er weer op.

LONDEN: zeker een bezoekje waard.Facinerende stad en In 3 dagen toch veel kunnen zien. De mensen waren vriendelijk en ik zou zeker overwegen om nogeens terug te komen.

Enkele kosten die we gemaakt hebben:

Ryanair vliegticket: 2 personen: E71.00

Auto parkeren bij Goedkoop parkeren Eindhoven:E20 voor 4 dagen.

Busticket van airport Stansted naar Stratford (retourtje) 2pers.:22 pound

Opwaderen oystercard:  20 pound pp ( en hier hebben we heel veel met de metro,  bus ect kunnen reizen in Londen)

Kamer huren in South Quay via Wimdu: E153

Al met al dus een goedkope stedentrip.