Portugal/Algarve

9 januari 2017 - Albufeira, Portugal

Maandag 9/1/17  ALBUFEIRA

Vandaag staat Albufeira op het programma.Samen lekker ontbeten en Bas zou eigenlijk een engels ontbijt maken maar daar kwam weinig van terecht. Hij heeft wel geholpen en de koffie gezet en nadat iedereen klaar was zijn we met de bus naar Albufeira gegaan. Omdat het januari is en er weinig toeristen zijn was het dus ook rustig in Albufeira. We zijn gaan rondlopen en kwamen vele souvenirs winkeltjes tegen met ik moet zeggen dat er hele leuke dingen bijzaten. Bij navraag waar het kasteel was vertelde de ober dat het kasteel geen betekenis meer had en we konden er ook niet naartoe lopen, bleek nog een eind verder te liggen. We zijn lekker op het terras gaan zitten om te genieten van de zon en een drankje. We hebben nog wat rond gelopen maar kwamen niets bijzonders tegen. Het was ook akelig rustig in Albufeira en misschien daarom viel het ons wat tegen.

De kinderen hadden honger en we hebben bij CFK wat gegeten. Daarna in een supermarkt wat boodschappen gedaan .

Eind vd middag met een taxi naar het hotel gegaan en die bleek nog goedkoper te zijn met ons vijven dan de bus.

's Avonds pizza gegeten en gezellig bij elkaar gezeten.